بررسی سایپا یدک

در واقع کمپانی «سایپا یدک» وظیفه بررسی نمودن فعالیت های نمایندگی ها و ارزیابی کردن فعالیت های آن ها را بر عهده دارد «سایپا» یدک نمایندگی های شرکت «سایپا» را از لحاظ توسعه کمی و کیفی مدیریت می کند .

در تاریخ 26/12/70 بود که شرکت «سایپا» یدک تاسیس گشت .

«سایپا» یدک جهت ارائه نمودن خدمات پس از فروش محصولات کمپانی «سایپا» و همچنین به منظور تهیه نمودن قطعات یدکی خودروهای شرکت «سایپا» تاسیس گشته است .

شركت بازرگاني «سايپا» يدك مسؤليت خدمات پس از فروش محصولات «سايپا» را عهده دار مي باشد تا از اين طريق بتواند علاوه بر جلب رضايت مشتريان ارزش افزوده بيشتري را براي محصولات «سايپا» ايجاد نمايند.

عرضه قطعات يدكي ، افزايش كمي و كيفي خدمات ، اجراي نظام آراستگي ، عرضه قطعات يدكي با برند سايپا ، استقرار كارشناسان فني در نمايندگي ها مجاز و همچنين آموزش تعميركاران در شبكه گسترده خدمات پس از فروش در داخل و خارج از ميهن اسلامي را سرلوحه اهداف خود قرار داده است .

اين شركت با تاسيس شركت امداد خودرو سايپا در سطح كشور از طريق شبكه گسترده نمايندگي هاي مجاز امنيت خاطر و آسايش را براي مشتريان فراهم كرده است .

اين شركت از طريق سيستم صداي مشتري و واحد نظر سنجي خود ديدگاه نسبت به نحوه عملكرد و برخورد عوامل مجاز ، برخورد پرسنل سايپا يدك ، نحوه ارائه خدمات ، كيفيت خودرو و كيفيت قطعات جويا شده از طريق واحد مشتريان هرگونه انتقاد و پيشنهاد مشتريان را دريافت كرده و مورد رسيدگي قرار مي دهد .

سيستم گردش اطلاعات در شركت مكانيزه شده ، به طوري كه با پذيرش خودرو در نمايندگي مجاز ( در اقصي تقاط كشور ) اطلاعات مربوط به نقايص خودرو و نياز به قطعات يدكي به واحد گارانتي يا بازرگاني شركت منعكس مي گردد و در راستاي تامين خدمات محصولات صادراتي شركت سايپا ، اين شركت از انعقاد قرارداد خدمات پس از فروش با خريداران خودرو و ارسال قطعات به آنها گام مهمي در ارائه خدمات پس از فروش مطلوب در خارج از كشور برداشته است .

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید