SAIPA 141 | سایپا 141

خودروی سایپا 141 یک اتوموبیل  فیست لیفت شده ( یا همان تغیرات ظاهری ) از

پراید معمولی می باشد

چیز هایی از قبیل :پلتفورم و موتور و دیگر  قطعات فنی همگی مانند  مدل معمولی ( به

غیر از  سیستم دینام و برقی دربرخی  مدلها نسبت  به خط تولید متفات است  البته از

پرسنل سایپا شنیده شده است و نویسنده مطمین نیست )

رینگهای 141 اسپرت می باشد  از دو نوع آلیاژ آلومینیوم و فولادی

طراحی درونی  مانند  تو دری و کنسول جلو کاملا تغییر کرده و به روز گشته است

طراحی قسمت های کاپوت و صندوق عقب و صندلی عقب قابلیت تاشوندگی  برای فضای بار

دارد که البته  در مدل دوگانه سوزش به کلی  بلا استفاده  و بی مصرف می باشد

مشکل حاد  این می باشد که بنگاهی ها تمایلی  به خرید و فورش این خودرو ندارند

 زیرا مردم مدل ساده را ترجیح می دهند

از حیث  رده بندی کیفیت هم باید بیان داشت  در ضعیف ترین  سطح کیفیت می

باشد  !
خلاصه معایب شامل : بازار بد  دست دوم و فروش – نفوذ یافتن  آب به  داخل صندق عقب –

کیفیت ضعیفتری  از پراید معمولی – صدای اضافی در داخل اتاق

مزایا : دارای سیستم صوتی سی دی – رینگ اسپرت با آرم سایپا !!!!- کنسول زیباتر از

مدل معمولی و دریچه هوای کولر ایندفه قابلیت بسته شدن دارد !- وجود چراغ قرمز در درها

مانند  سمند و خودروهای جدید برای ایمنی هنگام شب در صورت باز بودن درب  ( که فکر کنم

در ایران بی معنی می باشد  )- صندق عقب جادر البته در مدل بنزینی آن

در کل  اگر تصمیم دارید  پس  از یک مدت تغییرش دهید پیشنهاد  میکنم پراید ساده

بخرید زیرا  به قول بنگاهی ها 141 شناسنامه می باشد  و صاحب آول آخر خودتون می

باشید  مثل پروتون ویرا !!

البته اگر قصد فروش ندارین که  مشکلی نمی باشد

ولی از آنجایی که کیفیت ماشین پایینه ترجیحا نخرید

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید